Pentru a deveni abonat al sistemei “Telebank” este necesar sa:
- fiti Client al Bancii, adica sa dispuneti de un cont curent la BC EuroCreditBank SA. Ordinea si completarea documentele necesare pentru deschiderea unui cont curent persoanelor juridice si fizice se perfecteaza la sediul Bancii.
- De asemenea trebuie sa va inregistrati in sistema de deservire bancara la distanta perfectind contractul de inregistrare. Daca doriti sa primiti doar informatii suplimentare referitor la serviciile bancare prestate, atunci este nevoie sa indepliniti cererea referitor la suportul informational a situatiei clientului. Conditiile de inregistrare in sistema “Telebank” sunt descrise in conditiile generale ale sistemei de deservire bancara la distanta, “Telebank”. Pentru achitarea serviciilor prin sistema “Telebank”, “Telebank” EuroCreditBank SA. В случае только информационного обслуживания Вам следует оформить Заявление на информационное обслуживание по “Telebank”. Порядок регистрации в системе “Telebank” описан в общих условиях дистанционного банковского обслуживания по системе “Telebank”.
- Pentru achitarea serviciilor prin sistema “Telebank”, Dvs. trebuie sa va inregistrati datele personale.
• Plata serviciilor comunale Infocom, Infosapr: numarul contului curent, adresa, numele si prenumele posesorului apartamentului.
• Moldtelecom: numarul contului personal
• MOLDCELL: numarul contractului,N.P.P posesorului telefonului,cu care s-a incheiat contractul.
- La cererea Clientului, puteti sa achitati serviciile direct din contul Dvs. (fara prezenta Dvs. la Banca). Pentru aceasta, trebuie sa instiintati Banca referitor la cererea Dvs. de a plati pentru serviciile comunale direct din contul curent (prin intocmirea dispozitiilor de plata respective). In cazul disponibilului de mijloace banesti in cont, Banca in fiecare luna deconteaza in mod automat din contul Dvs. sumele de bani respective pentru achitarea serviciilor comunale sau alte servicii prestate, si de asemenea sunt indicate adresele beneficiarilor. Daca nu sunteti de acord cu suma depusa in cont spre achitare, atunci puteti sa faceti acesata si prin telefon, sau prin prezenta Dvs. la sediul Bancii, in caz de suspendare a platii.
- Documentele disponibile prin sistemul “Telebank”
• Conditiile de deservire
• Cerere-Contract de deservire
• Cerere-Contract pentru suport informational
• Cerere pentru plata serviciilor comunale
• Cerere de schimbare a mijloacelor de identificare
• Cerere pentru blocarea accesului in sistem.